En reaktion till “Inbjudan som vykort och affisch

  1. Blir glad av att läsa Landets Fria och få läsa om tex. dig o ditt arbete. Inriktningen gör att jag inspireras att gå vidare med mitt eget omvandlingsprojekt, att bli Nomadbegåvad, dvs. att minimera min materiella börda och mina utgifter. Om mindre än ett år planerar jag att bli del av ett kollektiv som arb. för ett hållbart liv, socialt, kulturellt ock miljömässigt. Mitt mål är att då bo i en Mongolisk Gir/Jurta som j andelsägr och ha den som bas. Under olika perioder tänker j liksom du, resa runt till medmänniskor som på olika sätt förändrat sina liv och tillsammans med andra bygger vidare. Detta vill j ta del av, för att bygga upp en Erfarenhetsbanken som j delar med mig av på sociala medier och genom temaprogram, på uppdrag av intresserade.
    Idag är j passionerad, bor på Gotland en tid till och j arb. som kretsloppsdesigner o performance artist. Senast var j på Järna Bageri, Kulturnatten, 30/9 o spelade på bröd tillsammans med 3 slagverkare.
    Vill gärna ha kontakt med dig, för inspiration o få ta del av dina erfarenheter.
    Benedictio

    Gilla

Lämna en kommentar